Jaké jsou začátky aleta? Co je na trénování nejlepší?

Atletice se věnuje odmalička. Sport a běhání má v krvi a nevzdal se ho ani potom, co přestal závodit. Nyní se věnuje dětem. Nejen, že trénuje mladé nadějné atlety, ale pomáhá i dětem ve vyloučených lokalitách. Jaké jsou začátky atleta, co je na trénování nejlepší a co říká, jako profesionál, na chytrou vložku Miomove? Seznamte […] Více

21. 12. 2018 |Miomove a aktuality, Tvoje tělo a sport

Miomove na soutěži v Kodani

Sedmdesát projektů z celého světa, tři dny v Kodani a tři minuty na odprezentování vlastního nápadu. Takhle by se dal shrnout náš výlet do Dánska, kde jsme měli tu možnost odprezentovat naší myšlenku a načerpat nové zkušenosti. Jestli máš ale čas a chuť, uvař si kafe a my Tě tímhle článkem přeneseme zpátky do centra […] Více

11. 12. 2018 | Miomove a aktuality

Proč bych se měl/a o Miomove zajímat, ikdyž nejsem atlet?

Podle českého ortopeda MUDr. Františka Picka, trpí až 80 procent české populace chybným tvarem nohy, jak uvedl pro Novinky.cz . Tito lidé ovšem svůj problém začnou řešit, až ve chvíli, kdy je překvapí bolest. A to je samozřejmě špatně a většinou, už i pozdě. Nenech to zajít tak daleko a zachraň svoje chodidlo! Poděkuje Ti […] Více

10. 12. 2018 | Tvoje tělo a sport

Běhat či neběhat naboso, to je to, oč tu běží.

Minimalismus v poslední době doslova prosakuje snad do všech odvětví a oborů. Od módy, kde lidi třídí své šatníky a vyhazují oblečení, přes bydlení v téměř prázdných pokojích, vybavených jen tím nejnutnějším, až po běh a chůzi tak, jak by nám to mělo být nejpřirozenější a pro naše tělo nejzdravější. Naboso. Ale je to opravdu […] Více

23. 11. 2018 | Tvoje tělo a sport

Jsi patař nebo špičkař? Aneb tvůj došlap o tobě řekne víc, než si myslíš!

Běhání se stává čím dál, tím oblíbenějším sportem. Aby ale běhání tvému tělu správně prospívalo a ne ho naopak ničilo, je zapotřebí znát daleko více věcí. Jednou z nejdůležitějších je to, jakým způsobem chodidlem došlapuješ. Může se zdát, že jde o banalitu, jestli se jako první dotýká země pata nebo špička, opak je pravdou. To […] Více

16. 11. 2018 | Tvoje tělo a sport

Creative Business Cup Czech Republic – vítěz miomove

Celosvětová soutěž napříč pěti kontinenty a s účastí více než 70 zemí, která propojuje nadějné projekty s investory a globálními trhy. Za Česko je miomove. Více

28. 9. 2018 | Miomove a aktuality

Nejdřív nakrm Instagram a potom sebe: proč je dobré jídlo fotit?

Existují lidé, kteří fotí každé své jídlo, aby večer viděli, co celý den jedli a jaký byl jejich denní poměr bílkovin, sacharidů a tuků. Za to palec nahoru, nauč se to taky. Proč?  Více

27. 2. 2018 | Jak jsem začala běhat, Tvoje tělo a sport

Proč banán před tréninkem není vždycky šťastná volba?

Co jíst a nejíst před a po tréninku je otázka, na kterou si každý z nás snažil někdy odpovědět. Kdy jíst před tréninkem naposled? Kdy po tréninku zase začít? A není to lepší nalačno? Proč záleží na tom, na jaký trénink se zrovna chystáš? Správné načasování a složení jídla může hodně ovlivnit výkon i výsledky.  Více

19. 2. 2018 | Jak jsem začala běhat, Tvoje tělo a sport

Výživového poradce nepotřebuješ: 5 zásad, za které tě bude tvoje tělo milovat

Teorií hubnutí, tyčinek, šejků i různých druhů diet existuje už tolik, že nikdo vlastně neví, která z nich opravdu funguje. Hele, ono může fungovat všechno, otázkou je, jak trvalá proměna bude. Existuje několik zásad, které jsou logické, naprosto pochopitelné a do svého denního režimu je hladce vpravíš. Více

14. 2. 2018 | Jak jsem začala běhat, Tvoje tělo a sport

Rajzování, Spartan Race a stěhování. Co ty a rok 2018?

Neříkejme tomu předsevzetí (protože ta se nejraději porušují), slovo cíl je lepší. Našla jsem si pro rok 2018 pár cílů, kterých bych si tento rok ráda splnila, nebo k nim alespoň nakročila. Více

6. 2. 2018 | Jak jsem začala běhat, Tvoje tělo a sport

Jak posilovat při běhání: hlavně neusnout na vavřínech

Dny se prodlužují, světla přibývá a jaro už je za pár. Vypadá to, že máme poslední příležitost využít dlouhých zimních večerů a chladných únorových rán k tomu, abychom rozproudili krev a mákli na tom, co je při běhání stejně důležité jako nohy: střed těla a ruce. Více

31. 1. 2018 | Jak jsem začala běhat, Tvoje tělo a sport