Jsi patař nebo špičkař? Aneb tvůj došlap o tobě řekne víc, než si myslíš!

Běhání se stává čím dál, tím oblíbenějším sportem. Aby ale běhání tvému tělu správně prospívalo a ne ho naopak ničilo, je zapotřebí znát daleko více věcí. Jednou z nejdůležitějších je to, jakým způsobem chodidlem došlapuješ. Může se zdát, že jde o banalitu, jestli se jako první dotýká země pata nebo špička, opak je pravdou. To […] Více

16. 11. 2018 |Tvoje tělo a sport

Creative Business Cup Czech Republic – vítěz miomove

Celosvětová soutěž napříč pěti kontinenty a s účastí více než 70 zemí, která propojuje nadějné projekty s investory a globálními trhy. Za Česko je miomove. Více

28. 9. 2018 | Miomove a aktuality

Nejdřív nakrm Instagram a potom sebe: proč je dobré jídlo fotit?

Existují lidé, kteří fotí každé své jídlo, aby večer viděli, co celý den jedli a jaký byl jejich denní poměr bílkovin, sacharidů a tuků. Za to palec nahoru, nauč se to taky. Proč?  Více

27. 2. 2018 | Jak jsem začala běhat, Tvoje tělo a sport

Proč banán před tréninkem není vždycky šťastná volba?

Co jíst a nejíst před a po tréninku je otázka, na kterou si každý z nás snažil někdy odpovědět. Kdy jíst před tréninkem naposled? Kdy po tréninku zase začít? A není to lepší nalačno? Proč záleží na tom, na jaký trénink se zrovna chystáš? Správné načasování a složení jídla může hodně ovlivnit výkon i výsledky.  Více

19. 2. 2018 | Jak jsem začala běhat, Tvoje tělo a sport

Výživového poradce nepotřebuješ: 5 zásad, za které tě bude tvoje tělo milovat

Teorií hubnutí, tyčinek, šejků i různých druhů diet existuje už tolik, že nikdo vlastně neví, která z nich opravdu funguje. Hele, ono může fungovat všechno, otázkou je, jak trvalá proměna bude. Existuje několik zásad, které jsou logické, naprosto pochopitelné a do svého denního režimu je hladce vpravíš. Více

14. 2. 2018 | Jak jsem začala běhat, Tvoje tělo a sport

Rajzování, Spartan Race a stěhování. Co ty a rok 2018?

Neříkejme tomu předsevzetí (protože ta se nejraději porušují), slovo cíl je lepší. Našla jsem si pro rok 2018 pár cílů, kterých bych si tento rok ráda splnila, nebo k nim alespoň nakročila. Více

6. 2. 2018 | Jak jsem začala běhat, Tvoje tělo a sport

Jak posilovat při běhání: hlavně neusnout na vavřínech

Dny se prodlužují, světla přibývá a jaro už je za pár. Vypadá to, že máme poslední příležitost využít dlouhých zimních večerů a chladných únorových rán k tomu, abychom rozproudili krev a mákli na tom, co je při běhání stejně důležité jako nohy: střed těla a ruce. Více

31. 1. 2018 | Jak jsem začala běhat, Tvoje tělo a sport

Sacharidy, bílkoviny, tuky. Nauč se číst v informacích na obalu

Vybavíš si ty tabulky s procenty a čísly na zadních stranách obalu jogurtů a sušenek a konzerv a prostě všeho, co každý den jíme? Čert aby se v nich vyznal. Těžko říct, které číslo je ještě správné a které už ne. Kde je ta "norma"? Co znamená GDPR? Jaký je rozdíl mezi sacharidy a cukry? Více

24. 1. 2018 | Jak jsem začala běhat, Tvoje tělo a sport

Běhání je super, ale občas to chce změnu

Občas cítím, že potřebuju nutně změnit pohyb, abych si běhání nezprotivila. Sport beru jako antistres, což znamená, že si takovou hodinku s endorfiny snažím dopřát každý den, obzvlášť teď v zimě, když je pořád tma a všichni kolem protivní. Čím běh prokládám? Více

14. 1. 2018 | Jak jsem začala běhat, Tvoje tělo a sport

Dlouhé zimní večery si o knihu přímo říkají. Vyber si tu správnou.

Inspirace, motivace, příběhy, vtip. Každou z těchto knih bych zapsala do povinné četby pro běžce a sportovce. Chceš vědět, proč je tam i Zibura? Čti dál. Více

7. 1. 2018 | Jak jsem začala běhat, Tvoje tělo a sport

Jak posilovat při běhání: Dost bylo cukroví

A je to. Vánoce jsou za námi a nezbývá, než si sáhnout do svědomí. Takže? Kolik cukroví padlo? Já se přiznávám bez mučení, maminčiným perníčkům jsem neodolala. No nic, stalo se, jde se makat. Více

28. 12. 2017 | Jak jsem začala běhat, Tvoje tělo a sport