Proč banán před tréninkem není vždycky šťastná volba?

Co jíst a nejíst před a po tréninku je otázka, na kterou si každý z nás snažil někdy odpovědět. Kdy jíst před tréninkem naposled? Kdy po tréninku zase začít? A není to lepší nalačno? Proč záleží na tom, na jaký trénink se zrovna chystáš? Správné načasování a složení jídla může hodně ovlivnit výkon i výsledky. 

Jak posilovat při běhání: hlavně neusnout na vavřínech

Dny se prodlužují, světla přibývá a jaro už je za pár. Vypadá to, že máme poslední příležitost využít dlouhých zimních večerů a chladných únorových rán k tomu, abychom rozproudili krev a mákli na tom, co je při běhání stejně důležité jako nohy: střed těla a ruce.

Sacharidy, bílkoviny, tuky. Nauč se číst v informacích na obalu

Vybavíš si ty tabulky s procenty a čísly na zadních stranách obalu jogurtů a sušenek a konzerv a prostě všeho, co každý den jíme? Čert aby se v nich vyznal. Těžko říct, které číslo je ještě správné a které už ne. Kde je ta “norma”? Co znamená GDPR? Jaký je rozdíl mezi sacharidy a cukry?

Běhání je super, ale občas to chce změnu

Občas cítím, že potřebuju nutně změnit pohyb, abych si běhání nezprotivila. Sport beru jako antistres, což znamená, že si takovou hodinku s endorfiny snažím dopřát každý den, obzvlášť teď v zimě, když je pořád tma a všichni kolem protivní. Čím běh prokládám?

Jak posilovat při běhání: Dost bylo cukroví

A je to. Vánoce jsou za námi a nezbývá, než si sáhnout do svědomí. Takže? Kolik cukroví padlo? Já se přiznávám bez mučení, maminčiným perníčkům jsem neodolala. No nic, stalo se, jde se makat.

Přejeme krásné Vánoce!

V průBĚHU roku jsme pořád v BĚHU. Nejen Vánoce jsou ideální příležitost k tomu, kdy vystoupit z každodenního koloBĚHU a užít si trochu životaBĚHU. <3 

1. stránka z celkem 3123
Sdílej